Jag kan sprida färg..

Om du kunde förstå hur mycket du ger mig genom att bara finnas, genom att sända iväg fina sms till mig varje dag och säga till mig att jag är underbar. Om du bara visste hur mycket jag lever mina dagar på dina underbara ord. Att varje sekund jag är med dig eller pratar med dig i telefon fastnar i mitt minne, ditt leende och din humor. Din varma kropp att luta sig emot och känna hur du håller om mig. Att jag känner mig som den lyckligaste människan i världen när jag är med dig, för det är så. Varje sekund vill jag ska vara för evigt, så jag alltid kan vara sådär glad och göra alla konstiga saker som vi alltid gör när vi träffas. Hur vi sjunger till låtar tillsammans och pratar om allt och inget. Om tre månader träffas vi igen, just nu känns det inte som att det skulle kunna bli bättre. Det är du, Kent och Göteborg, allt på samma helg.
Ibland undrar jag om jag är värd alla lyckliga stunder i mitt liv.



Den här låten har gått på repeat i snart en halvtimme och den är lika fin som när jag hörde den för första gången.
För er som inte har spotify är det Uno Svenningsson - Kaffe och en Cigarett (Tolkning utav Olle Ljungström).


Kommentarer
Postat av: Ango

du är sååå söt :D <3

2009-12-26 @ 19:17:26
URL: http://copyrightoneverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är finast.



jag lever mina dagar på hans fina ord.

2009-12-27 @ 00:42:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0