Jag är bara ljud, så jag rör mig som jag vill

Igår natt hade jag en fin dröm. Ja den natten som jag sov någonting. En fin dröm som började med att campa på en festival till..
Ja, jag måste berätta, den var fin.
Jag och någon, jag minns inte vem var på festival, och vi skulle sätta upp tältet men hittade ingen bra plats, det slutar med att vi får sätta upp tältet precis mitt emot ett annat tält, men jag vill inte ta det så eftersom jag vill se på dem som går förbi så jag drar med mig allt, förutom tältet till ett hyreshus med studentlägenheter. Där hittar jag en tom lägenhet (lägligt, hehe) och börjar att packa upp alla mina saker som blivit några flyttkartonger, en soffa, en säng och en bokhylla. Plötsligt kommer två killar in och plötsligt så bor dem där också, men dem försvinner efter några dagar och så är jag ensam igen. Jag bestämmer mig för att utforska korridorerna och upptäcker snart att lägenheterna är i utkanterna utav samma byggnad som en högskola, vilket betyder att det är massor utav elever som går omkring i korridorerna, jag går där med jättesmutsiga kläder och läser på dörrarna, hittar till en dörr jag känner igen, men utan namn och öppnar bara och går in. Sen vaknar jag. Det var en sjukt fin dröm, allt såg jag som en film också, en lite gulnande gammal film. Åh det var så fint.


Jag kan inte sova, jag sitter här och klockan är fem. Snart ska jag gå ner och kolla på barnprogram, försöka att sova vilket jag vet inte kommer att gå. Jag har för mycket tankar i mitt huvud, känner mig jättekonstig eftersom jag inte kan sova. Vill till Göteborg och har roat mig med att göra om bloggen igen eftersom jag.. ja.. jag behövde det, jag tyckte att det vita på desigen skärde sig med det andra, mhm. Vitt är fint. Nu gillar jag min design jättebamsemycket!
Jag har hittat fina bloggar inatt också som jag passat på att läsa.. Åh lyssnat på massor utav musik som verkligen är minnen för mig.



Kommentarer
Postat av: ango

jag bara ääälskar dina drömmar ibland :* <3

2009-12-28 @ 19:54:40
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/
Postat av: Lisa

var det inte typ den där bilden du skickade till mig ju :D?

2010-01-04 @ 03:43:50
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0