It's alright

Imorgon är det Julafton, vill inte, orkar inte. Ska snart packa upp det sista ifrån min resväska och sen ska jag sova. Allt känns så jävla skit och åt helvete. Jag vet inte vad jag vill och hela min kropp dras åt helt olika håll. Ena vill åt ena hållet, andra åt andra hållet och en del vill inget utav det. Känns som jag sårar massor utav människor utan att jag vill, det blir omedvetet. Allt pendlar från bra-dåligt-bra-lagom-dåligt-lagom-bra-dåligt hela tiden och jag blir knäpp på det. Känns som jag inte kan säga som det är, att behöva hålla inne massor som bara vill ut, bara för att inte såra dem jag bryr mig om. Jag önskar att jag bara kunde vara med människor som gör mig glad, ha det sjukt kul och slippa tänka ett tag.
Åh jag hatar att det ska behöva vara såhär. Jag hatar att behöva känna såhär.

Kommentarer
Postat av: Lisa

kom hit så ska jag krama dig glad igen? <3 GOD JUL!

2009-12-24 @ 01:16:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0