In school, every day it's just the same..

Sitter i skolan på min första lektion, är supertrött och håller på att somna, heh. Underbar morgon idag, även fast jag snubblade när jag skulle gå upp ur sängen och ramlade på golvet och drog med mig både gitarr och böcker ner på golvet så var det fint. Öppnade åttonde luckan på min fina spindelmannenjulkalender och åt rester utav gårdagens lasagne och drack julmust, hade fått ett fint mms och sms ifrån Krille, som vanligt fick mig att bli jätteglad och få ett leende på läpparna.
Jag som inte hade något att skriva och skulle sluta skriva meningslösa inlägg, heh. Tidsförsdriv är alltid bra.
Nu slutar jag snart och har en håltimme på 2½ timme som jag ska spendera på något fint sätt. I datorsalen, musiksalen eller att skriva lite nånstanns. Sen blir det prov och så slutar jag.
Fint.

Jag hoppas att ni kommer att ha en lika fin dag som mig.

EDIT: Snart ska jag ha samhällskunskapsprov och sen slutar jag, sjukt najs. Sitter och lyssnar på fina Kent och läser texter på poeter.se. Gråmulen dag idag och egentligen har jag inget att skriva, mer än att jag fortsatt på min berättelse som jag la upp något blogginlägg sedan.
Jag tror att det kan bli något fint om jag bara vill.
10 dagar kvar - du gör mig hel.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hade också en rätt fin dag, faktiskt! Vill gärna läsa fortsättningen på berättelsen, om du vill lägga upp den :)

2009-12-08 @ 15:21:26
URL: http://powersofreasoning.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Hahahah @ när du skulle gå ur sängen..

BÄST<3 X''D



Min dag har varit helt okej okckså (=

Förutom jag fick ig på ett matteprov, Sob



Puss på dig Twin<3

2009-12-08 @ 16:39:53
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Ka

Fin blogg :)

2009-12-08 @ 17:10:37
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0