In Black & White

Snart är klockan 01, och då ska jag nog lägga mig i sängen, starta min mp3 och sova lite. Imorgon bär det av till staden rätt så tidigt och sen ska en fin vän följa med mig hem, så ska vi ha det allmänt mysigt. Även fast vi inte träffas så ofta så har vi alltid sjukt kul när vi väl träffas och umgås, hihi, och jag är sjukt glad att vi fortfarande är vänner efter allt som hänt mellan oss. Ikväll har jag spenderat tiden med att rita, skriva brev och chatta med fint folk på msn. Imorgon ska jag posta brev till fina människor som jag lovat göra ett tag, men imorgon ska det bli av, hihi.

 

Sådär ser det ut när jag sitter här och skriver. Sådär lagom mysigt, och ensamt. Men resten utav veckan kommer jag inte att få vara ensam alls, åh underbart!


Kommentarer
Postat av: ango

mysigt mysigt :)

2009-12-28 @ 20:03:51
URL: http://sdnaapollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0