I don't know if you can see...

...The changes that have come over me
And these past few days I've been afraid
That I might drift away
I've been telling old stories, singing songs
That make me think about where I've come from
And that's the reason why I seem
So far away today


Ibland blir man sådär glad. När allt bara vänder, när man inte vill sova för hela kroppen är fylld utav ett rus som inte verkar vilja gå ur kroppen på några timmar. När man sitter och lyssnar på underbar musik och läser detta. När man pratar med underbara människor i telefon, när man köpt en chokladkalender med spindelmannen på och sen väntade en elgitarr på mig hemma. Det är frost ute och just nu har jag så mycket julkänslor så jag bara vill springa och skrika. Jag är glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0