Genom regn och blåst

Jag har gjort det nu. Jag har ännu en gång bevisat för mig själv att jag kan om jag bara vill.
Nu är jag medlem på Poeter.se och måste säga att det är en underbar sida där jag känner mig mer än hemma faktiskt.
Ger er två utav mina fina "vattendroppsbilder" nu såhär lagom till kvällen. Dels för att jag gillar bilderna skarpt, och dels för att dem är så lugngivande.
Nu ska jag koka lite tevatten, välja ut kvällens te och skriva brev. Sen blir det direkt i sängen och ringa upp någon fin person att prata med tills man somnar.




Kommentarer
Postat av: Lisa

låter hur fint som helst och fina bilder! :)

2009-12-04 @ 00:28:54
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0