Garderobrensning och insamling till Arvikabiljett

Nu är jag i full gång med att rensa garderoben och sälja kläder lite här och var, mestadles för att jag behöver pengar till Arvikabiljetten och alla andra festivalbiljetter som jag behöver inför sommaren och pengar till att inhandla nya kläder som jag faktiskt använder.
Har hittat massor utav söta kläder på tradera som jag förhoppningsvis kommer att ha hemma om allt går som jag vill. Nästa vecka bjuder på secondhandshopping i olika städer, såklart andra affärer också, men Emma Second Hand. Så är det bara. Hihi. Ska verkligen tömma allt jag inte använder i mitt rum och sen ska jag förhoppningsvis ha råd med en Festivalsommar 2010.
Just nu kan jag inte ens tänka på sommaren eftersom det är full snöstorm ute och det är så vitt att jag inte ser något annat utanför fönstret.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt rensande, en "sälja till kompisar-hög" en "sånt som mamma kanske vill ha-hög" en "sånt som borde slängas-hög" och en "sälja till någon jag inte känner-hög".


Norrland 1993

Kommentarer
Postat av: Johanna slash Puff

mysig bild *:

2009-12-25 @ 20:08:54
URL: http://thekalaspuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0