Fredag

Öppnade 11.e luckan på min chokladkalender idag när jag vaknade vid 12. Ska snart gå och lägga mig igen, somna till Marilyn Manson är fint.
Funderar rätt mycket på att sova bort hela helgen eller något liknande i alla fall. Kommer nog bara kunna nås på mobilen om ni ringer, orkar nog inte ens smsa faktiskt.

Ibland glömmer jag nog bort vem jag är, innerst inne. Jag kommer aldrig att kunna släppa min breda musiksmak och inte heller min outtröttliga utseendeförändring. Manson idag alltså.
Fint.
Han är fin den människan. Ojoj. Ska önska mig boken i julklapp så jag kan läsa den igen, var ju snart 2 år sen nu.
Fina åsikter har han ju också, människan borde fler se upp till, åtminstonde hans åsikter om saker och ting.


Kommentarer
Postat av: Mizuki

Manson är min gud

_

2009-12-11 @ 16:54:24
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/
Postat av: Alexz

Men kom inte vi fram till att det var posetivt. Att det var så det skulle vara? Med bred musiksmak och stilskilnad. Sen så är du fin i alla stilar och har bra musik smak.

Älskar dig. <3

2009-12-12 @ 09:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0