En liten morgonlista för oss som vaknade sent

Vilken låt lyssnar du på just nu?
If You Got The Money - Jamie T
Vem skulle du vilja vara precis just nu?
Mig själv som lyckligast, gärna lite kär och flummig
Vilken artist/grupp betyder mest för dig?
Håkan Hellström, det finns inget mer fulländat
Var skulle du vilja vara just nu?
Sommargöteborg eller i Venedig, Paris hade varit fint också
Vilken mening är finast i världen just nu?
"Det är du som är den finaste, inte jag. Det vet du innerst inne"
Vad gör dig glad just nu?
Kent om 3 månader, Vänner, Fin musik och mina katter
Välj ett citat ur en låttext som berör dig just nu?
genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag

Vad behöver du mest just nu?
En nära vän, kärlek från rätt håll och Göteborg
Vad vill du ha mest just nu?
Kärlek, sällskap av en fin vän och äventyr


Igår budade jag på en kentskiva - Hagnesta Hill och en Broder Daniel singel, och båda två kommer snart att vara hemma hos mig. Ibland är man glad när man vaknar.

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Åh var ska du se Kent någonstans? Jag ska med se dem, i Malmö :):)

2009-12-27 @ 18:11:37
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: rebeccastråhle-wolke

ååh utan dina andetag< 3 :'D

2009-12-27 @ 18:41:47
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0