DubbelBubbel

Snart ska jag sova, hade jag tänkt i alla fall. Somnade till fin musik inatt och jag hoppas på det ikväll också. Har gjort en fin låtlista som är najs att sova till, och den hittar ni här. Där finns musik som jag personligen älskar att lyssna till när jag ska sova.
Så var det ju det där med min garderobrensning. Det är fixat, och så gick jag igenom hela huset efter kläder till mig, och jag hittade faktiskt lite. En mysig lila tröja och en sjal är två utav dem.


Osminkad, jättefet och allmänt usch. Men tröjan och sjalen är omnom.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad duktig du är som garderobrensat. jag har sagt att jag ska göra det i en månad nu, det ser verkligen ut som ett ormbo därinne. men det blir ju aldrig riktigt av.



förresten, i motsats till vad du verkar tycka, så anser jag att du är minst lika fin som tröjan och sjalen.

2009-12-25 @ 23:26:27
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är så himla fin tycker jag juuuuuuu.

2009-12-26 @ 02:44:42
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0