Dream on

När jag loggade in på bloggen för ett tag sedan hade jag fått två jättefina kommentarer varav en kommentar från någon jag inte visste vem det var. Denna fina personens blogg fick mig att bli alldeles varm inombords och sjukt danssugen. För hela hennes blogg lyser av precis det, vackra saker, dans och fin musik. Åh ni borde verkligen titta, bloggen hittar ni såklart här.

Idag har jag verkligen inte gjort något, bara suttit vid datorn och funderat på livet, vilket också är ganska fint ibland. Jag fick precis ett underbart, inte så långt sms från finaste vännen. Det räckte verkligen för att få mig att gråta, för det lyste verkligen upp hela min dag, det stog såhär: Jag kom precis hem nu, ett utav de första sakerna jag tänkte var "vart är Emma?" :(
Bara att jag betyder så mycket för någon, att någon tänkte på mig bara en liten stund kan få mig att bli så glad, när det är finaste också gör allt så mycket vackrare. Åh vad glad jag är nu, och tårarna har inte slutat rinna, men det gör verkligen ingenting.
Nu ska jag faktiskt gå och göra ordning en kopp te och sen ska jag skriva brev, för imorgon ska jag skicka dem.



Egentligen älskar du inte mig
och egentligen är det okej med mig
för jag älskar ingen alls
sånt där är slöseri med tid


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Gud, vilken fin bild

2009-12-28 @ 00:03:37
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0