Växjö 19-21 December

...och så var jag hemma igen.

Var sjukt najs de fyra dagar som jag spenderade i Växjö, hos Krille.

Åkte 09.40 ifrån Falköping på Lördagen och när jag kommer till Nässjö så är tåget försenat som jag skulle byta till, tur som det är så skulle jag träffa Alexz där och hon var även snäll och väntade med mig den där haltimmen tills mitt tåg kom fram. När jag väl hade kommit på det tåget så skulle det bli en 45minuters bussresa från Alvesta till Växjö innan jag skulle vara framme, sjukt trångt och hemskt var det. Men väl framme på stationen och fick träffa Krille så släppte all stress och oro. Resterande Lördagen spenderades i soffan framför tv'n/datorn och lyssnade utav najs musik, lite vindrickande, småsnack i flera timmar och att äta glass med gafflar. Massor utav skratt och oseriösa samtalsämnen utgjorde till stor del resterande kvällen. Söndagen sov vi till 17.45 ca eftersom Krille skulle tvätta. Vi planerande även att baka, men så blev det aldrig, för Willys hann stänga innan, så då blev det matlagning och filmtittande istället, och en fin nattpromenad. På Måndagen däremot blev det att gå upp en timme tidigare än på Söndagen och då blev det najs frukost och kolla på cepeprogram tills vi skulle åka till Willys och handla baksaker. Bakade kladdkakemuffins med chokladbitar i, vilka blev sjukt goda! Sista kvällen blev det att käka muffins, chpis, dricka julmust och kolla på film.
Underbara fyra dagar, texten gör verkligen inte någonting i jämförelse med hur det egentligen var. Underbart!
Får se om bilderna kan återspegla det lite bättre.


Pimptomte med solglasögon och hatt. När det tvättas kläder ser man ut såhär.


Nattpromenad med en skylt som tilltalade mig.



Snö på vägen där vi gick, och precis efter jag tog bilderna började snöa massor.


Växjö 03.37


Krille skrev i snön, och exakt likadant på min hand, hih.


Växjö 03.46


Kladdkakemuffinsbak, Krille häller socker.


Kladdkakemuffins med chokladbitar.


Bakat klart och Krille fotar fina muffins.


Krille som skrattar när han håller på och gör klart detta...


Notera att den är omgjord i paint eftersom photoshop inte ville funka. Jag berömmer Krilles painskills.


Bild ifrån igårkväll när vi käkade muffins, chips och att Krille snodde min rosett. Haha söt.

NU ska jag äta mat, städa, packa upp och vara sjukt glad. För det är precis det som jag är just nu. Allt känn så sjukt underbart, och de här fyra dagarna med Krille var den bästa juklappen jag kunde få<3

Kommentarer
Postat av: Ango

Krille är fett cool :)

va det inte kallt på natten? :O

2009-12-22 @ 21:17:48
URL: http://copyrightoneverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

åhh:D festival med dig <3

2009-12-22 @ 22:19:18
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad fint.

2009-12-23 @ 00:44:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mizuki

Åh det syns verkligen hur najs ni har haft det!

Började asgarva åt bilden med tomtedräckten x'''D

haha :D

2009-12-23 @ 14:12:29
URL: http://beautifulinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0