Don't get any higher

Kom hem precis, var ju i stan med mamma, hälsade på min gamla skola och ska dit imorgon igen. Jag saknar det så sjukt mycket. Köpte fint chokladte och en ny tekopp eftersom alla mina stora koppar går sönder av någon anledning, ikeakoppar = </3.
Köpte lösögonfranslim och fina juliga guldiga stjärnor eftersom mina var slut. Lånade fina böcker ifrån biblioteket och har snart läst ut den första på ca 200 sidor, yay! Sen måste jag säga att Jonas Gardells böcker är bäst. Så är det bara, och jag ska köpa allihopa, för han skriver så sjukt bra. Sonja Åkesson är en sjukt bra diktare, med tips ifrån min lärare som läst mina dikter och sa att jag skrev likt henne lånade jag även hennes bok, och ja. Vi skriver faktiskt sjukt likt. Även Maria Wine skriver bra dikter, lite mer mörka, men ungefär en lagom blandning som Karin Boye, som jag också lånade en bok med. Nu ska jag läsa massor och dricka sjukt mycket te och skriva brev. Öpnnade andra luckan på min fina choklaskalender också.


Fin ny kopp med fint nytt te och fina nya stjärnor.

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: åh chokladte låter intressant, vart kan man köpa det?! och ja.. det var jättemysigt! <3

2009-12-02 @ 18:12:51
URL: http://jberghall.blogg.se/
Postat av: Johanna slash Puff

vart köper du guldstjärnorna? :3

och inte för att verka jobbig, men har du börjat med min bloggdesign än? <3

2009-12-02 @ 18:38:27
URL: http://thekalaspuff.blogg.se/
Postat av: Digitalmonster

mums med tè. Men dude angående stjärnorna så

gillar du broder daniel va? ;O).

De är verkligen bäst!



puss

2009-12-06 @ 15:50:27
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0