Då jag hellre äter ett äpple än kastar det, har jag något annat val?

...och så finns de nätter som jag inte vill sova. Inatt är en sådan natt, då jag inte vill vara inloggad någon annan stanns än just här, på bloggen. Då jag vill skriva kopiösa mängder med uppenbar skit för omärlden att läsa. Egentligen inget speciellt, men heller inget som berör. För det är ju inte min mening, detta är ju bara en utav de mijontals bloggar som du just nu istället kunde läst, men nej du sitter här och läser detta. Varför? Varför väljer du just nu min blogg att läsa, rutinmässigt eller bara en slump. Hoppades du på att hitta något kul att läsa, SORRY fel blogg. Jag är alldeles för tråkig för att kunna prestera något och bli nöjd över det jag just skrivit.
Det finns dem som tror att jag är en sådan person som, ja ser allt från ett visst håll. Men om sanningen ska fram så ser jag allt nerifrån, från botten, för jag kan aldrig se saker värre än vad de redan är, på något sätt. Jag lever med det och jag klagar inte. Det funkar ju så varför klaga.
Inatt är en sådan natt, då jag vill skriva på min bok som jag inte rört sedan den 20.e. Då jag inte kommer på något bra att skriva, då jag inte orkar söka inspiration. Då jag sitter och är pirrig i magen för att jag får fina sms, och vill lägga mig och sova i en drömvärld som inte finns, men som jag vill ska finnas. Då jag faktiskt hellre skulle vilja vara någon annanstanns just nu, slippa tänka på att klockan är halv 2 på natten och att jag ska upp om fem timmar. Att dansa bort hela natten, somna brevid den finaste människan på jorden och sova bort hela dagen efter bara för att kunna ligga kvar i sängen och bara prata, låta den finaste hålla om mig och låta mig somna igen.
När den finaste har lust att komma in i mitt liv, då lovar jag att aldrig sluta hoppas. Just nu är jag tveksam.

det känns som jag gett allt jag kan ge
ändå har jag inte hittat vad jag letat efter
Jag har varit i alla städer...
letat efter dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0