And drink stupid wine..

Snart blir det att krypa ner i min stoora säng och lyssna på najs musik tills man somnar, som vanligt. Kvällen slutade najs i alla fall, och det är ju huvudsaken.
Lyssnar fin musik och dricker lite fint vin såhär en fredagskväll. Sitter och beundrar min fina Thåströmplanch som jag äntligen fick plats med men som krävde ommöblering utav halva rummet, sjukt värt det.

Imorgon är jag bjuden på Julbord, och bilder ifrån imorgon lär ju finnas. Min kamera följer allt som oftast med överallt.
Jag har bestämt att om det kommer fler band till Metaltown som jag velat se länge så går jag.
Fin låt att lyssna på ikväll. Fint

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh noah and the wale! Lyssnar på låten nu mysmusik!



fint att du fick en fin fredagskväll ändå! lite vin skulle sitta fint

2009-12-05 @ 00:20:41
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0