All I can taste is this moment



Mina fina pepparkakor.
Sitter här, överväger mellan att sova eller att vara vaken och gå ner och göra ordning en kopp chokladte till. Just nu vet jag inte. Jag vet verkligen ingenting just nu och hela mitt huvud är i kaos.
Jag ska nog läsa fina dikter i mina fina böcker som jag lånade, lägga mig i sängen lyssna på radion och se när jag somnar. Imorgon är det den 3.e December, imorgon ska jag träffa mina gamla lärare och jag ska öppna tredje luckan på min fina chokladkalender.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du att du är så himla söt så jag vet nästan inte vad jag ska ta mig till och jag gillar din blogg. + att jag har också en fin chokladkalender. Jag borde också köpa stjärnor och chokladte lät alldeles förträffligt gott. borde kanske göra mig en kopp te. längtar till mer te har tagit slut så jag får köpa något nytt.



du är finfinfinfin åh. puss! hoppas du sover gott nu!

2009-12-02 @ 23:50:05
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Johanna slash Puff

sötnos.

saknar dig. <3

2009-12-03 @ 21:36:14
URL: http://thekalaspuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0