23 December


Dagens inköp, ca 400kr för allt. Mamma betalade parfymen, hih.

FIXAT: Oskar påpekade att det var svårt att läsa texten på bloggen, vilket jag absolut höll med om, och skulle fixa det idag vilket jag också gjorde. Hittade en ännu finare bakgrund också. Så jag hoppas att det går att läsa bättre nu.

Nu sitter jag och lyssnar på Calle Kristiansson skiva som är sådär lagom fin att lyssna på just nu när jag ska pyssla ihop de sista julklapparna.

Vad har ni önskat er i julklapp?
Jag har inte önskat mig något, får bara pengar ändå. Sen vill jag aldrig ha julklappar heller, får bara jätteångest, heh, och allt jag vill ha kan man inte köpa..

* Äkta Kärlek
* Självförtroende
* Massor utav fina minnen
* Massor utav kramar
* Pussar av fina människor
* Göteborgsresor med fint folk
* Äkta vänskap

Edit:
Min blogg kan se konstig ut för vissa, men det är bara för att jag använder Mozilla och anpassar därefter, så har ni mozilla, använd det för min blogg. Ska försöka att fixa detta så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tröjan längst upp till vänster var helt sjukt snygg!



Tänkte förresten påpeka att din blogg ser lite konstig ut för mig, stort mellanrum emellan kategorierna och inläggen

2009-12-23 @ 17:47:26
URL: http://powersofreasoning.blogg.se/
Postat av: Rosettpojken

Nu är din blogg fin och våra önskelistor var lite lika styckvis

2009-12-24 @ 00:26:17
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja nu går det bättre att läsa din blogg hihi! mozilla har jag med!



det där blocket är så fint åh och fina grejor!

2009-12-24 @ 01:14:28
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0