14 December

Känns som att min rubrikbrist är lika sämst som jag på att göra saker som jag borde göra. Sammanfattar dagen som sjukt underbar i alla fall. Mer än vad man kan förvänta sig utav en måndag sista veckan innan lov.
Få se vad dagen hade att erbjuda..
* Avslutad kurs på första lektionen och sammanfattning
* Luciatåg i skolan under samhällslektionen
* VG på andra samhällsprovet så nu har jag haft VG på båda proven vi haft
* Slutade 30 minuter tidigare vilket resulterade i 30 minuters längre lunchrast
* Najs lunch med äcklig mat, men vad kan man förvänta sig utav skolmat
* Musiklektion som gick ut på att inte göra något vi skulle egentligen
* Slutade 12.45 som vanligt på Måndagar
* Gaybollen ringde mig anonymt och skrämde skiten ur mig
* Skjuts hem från Skövde så jag slapp att åka två bussar
* Kom hem en halvtimme tidigare bara för det
* Åt chokladflingor när jag kom hem
* Pratade med Krille i telefon
* Peppar som fan med najs musik och spelar gitarr.

Känns som en punktlista med fina stjärnor satt fint idag. Annars skulle det blivit en himmelens lång text för alla att läsa. Sen denna dag så hade jag tänkt att bjuda på en fin bild på hur jag ser ut idag. Inte för att det syns så mycket, men.






Kommentarer
Postat av: m.

sv; winnerbäck är makalöst fin och bra.

förövrigt älskar jag din header, antar att du precis som jag, också älskar kent?

2009-12-14 @ 18:49:53
URL: http://carcrash.blogg.se/
Postat av: Lisa

du är fin.

2009-12-17 @ 15:53:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0