-



Sitter här och lyssnar på en fin låtlista som Lisa gjorde åt mig för ett tag sedan, den är så fin.
Är helt glad i hela kroppen och känner mig så sjukt najsnajnajs på ett underbart sätt. Allt känns så frutansvärt fint, vill gråta för att hela min kropp översvämmas utav lycka och lyckorus.
Jag är småförälskad i en jättesöt chey som jag träffade i lördags och idag. Vi ska träffas nästa helg, det kommer bli fint.
Nu ska jag snart hoppa i säng och somna sjukt glad och ihihihihi inombords.
Den här låten är fin just nu.

Kommentarer
Postat av: Alexz

Åh. Sluta med att vara så där söt. Jag får damp. hihi. Du var sötaste i världen i lördags och idag. Och jag tycker väldigt väldigt mycket om min lilla rödhåriga poptant som borstar tänderna på bilden.

Förlåt om jag krånglar med att träffas!

Men helgen efter nästa! Då smäller det. hihi

<3

2009-12-22 @ 22:36:46
Postat av: Ango

borsta tänderna när du är riktigt glad glad glad :DD

2009-12-22 @ 23:33:20
URL: http://copyrightoneverything.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter underbart finaste du. Du är så söt och vilken fin julig design du fått till.

2009-12-23 @ 00:35:37
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0